Saya sayang mak saya.



hey readers...

Mom! (echo)
>haha..

belum bagi punchline suda gila?

bye... actually aku rindu mak aku. di sini aku na cerita serba sikit superwoman yang hebad. selalu selamatkan aku bila aku susa. yang bagi segala galanya dekat aku. designer aku. (sumpah aku memang bodoh bab2 fashion)

haha. ape ape pun. aku bangga ada hamba Allah yang digelar ibu tu, ibu aku :)

mak aku ke sarawak this week. so kat rumah aku lah mak, aku lah kakak, aku lah segala galanya. aku rasa tangunggjawab aku berat doh ssekarang. besau benda alah yang mak aku suruh aku buad nie. jaga bapak aku bukan senang. :) aku tau lah dia boleh jaga diri dia sendiri. tapi aku nie? *tunduk malu.. sumpah aku tak geti masak. setakat masak cikai cikai, bapak aku pulak pandang benda cikai tu. dia high profile. aku nie ape lah sangat. ==' sekarang nie pun aku tgh penink nak masak ape esok..

maa, balik la cepat. memang susa tade you kat rumah laa. setakat basuh sidai lipat baju, wa sanggup ma, tapi bab2 masak nie. alahai ma, lemah seh. balik lah cepat ma.

nak nangis aku.. adess.


_______________________________________________________

petang yang hening.. aku tgh lepak tngok tv, mak aku tgh tngok wanitamelayu.com dia. mulut dia tak jenuh puji barang2 yang ada kat website tu. aku dgar pun naik penad.
'qa, you tngok nie, lawa handbag nie'

'beli lah ma, iqa belanja'

'ahh banyak lah kau'

'haha'

'qa, kalau kau buad kan mama nescafe dgn hot toast sedap neh'

'laa, dala keluar ta jadi. sedih tahu'

'alaa, esok lah. mama tade mud la. pk pasal kerja neh.'

'perluke pkir?'

'memang ler. pegi buad meh. esok kita round satu malaya okay?'

(bedesup aku pegi buad)

'wahhh, macam kat toast and toast '

(angkat2 kening)'biasa bro'

'meh sini mama sayang'

aww :')
________________________________________________

*hey mom, i really miss you, fucking miss you.

you are the only
- awesome superwoman
- best friend
- good cook
- freaking best awesome totally the greatest mom among others :D

kau ade? tade kan. ^^