HEROIN!


hey drug, kau tengah buad ape? aku harap kau baik baik jea bila tak jumpa aku untuk 7 hari nie. semenjak dua menjak nie, kau selalu keluar. yeala kan, orang dah ada vehicle. aku apa ade? tade benda pun kan? semenjak dua menjak nie jugak lah aku makin rindu kat kau. kau rindu aku tak? dah lame tak tngok muka kau. ada perubahan tak agak2. letak lah gambar latest dekat facebook. yang kau pergi letak gambar aziz satar tu ape pasal.?

-aku rindu rambut kau
-aku rindu beg putih kau
-aku rindu kasut kau
-aku rindu gelak kau
-aku rindu suara kau walau pun aku dengar hari hari
-aku rindu lawak kau
-aku rindu manja kau
-aku rindu bila kita study sama sama
-aku rindu bila kau merajuk dengan aku
-aku rindu bila kau kata kau sayang aku
-aku rindu nak bagi donut kat kau
-aku rindu nak bagi kau minum air
-aku rindu nak jalan dua dua dengan kau
okay..

AKU RINDU SEMUA PASAL KAU =='

i love you forever.

mohammad akhtar kekal abadi. :))