braveness

hari ni aku bangun lewat. pukul 10 pagi :) thumbs up.

lepas tu aku call mohammad akhtar.

13kali aku call. dia tak jawab.

yang ke 14 kali tuh bru dia nak angkat

tak kesah lah pun, asal kan dia angkat suda.

gembira bila dengar suara dia.

and aku nak cakap satu benda dekat dia

ttbe, 'i ada benda nak cakap dengan you'

aku ; what is it?
dia ; tarik nafas dulu, i tanak lepas nie you sedih or whatever things that'll make you sad okay?
aku ; dont worry, just ask okay?
dia ; i nak lepas nie kita jangan lah contact selalu.
diam
continue ; i tau you tak boleh terima semua nie. tapi nie utk kebaekan kiter especially yang kat atas tuh.
(blah blah, malas aku nak citer lebih. privacy. *cry actually)

Ya Allah, tabah kan aku untuk mengahadapi dugaan ni.

sepatut nya aku na bgtau dia pasal admit hospital bulan 3 nie. tp rasa better tak perlu cakap.

bye