broken heart? Again?


ramai kawan aku yang patah hati, so do i. haha. aku macam rasa yang hidup nieh tak bermakna. bukannya apa, ramai lelaki sekarang buta, asek pandang kemewahan satu, kecantikan dua, tapi kau orang lelaki nieh bukan nya mau pandang akhlak serta budi agama seseorang perempuan ni. so jangan marah lah kalau perempuan banyak suicide di tali gantung. ini kerana kau orang jugak punya pasal. tapi aku bukan nak back up siapa2. walaupun aku kaum Hawa, dia orang juga ada ynag stupid sdikit. (sikit jea lah :P) kau dah tahu lelaki tuh perangai macam ****, kau orang terhegeh2 apa pasal? perempuan yang bodoh adalah perempuan yang membuang tangis nya pada LELAKI. (termasuk aku -.-). aku tak nafi kan nya. dan aku makin khuatir sangat2. aku mau merubah nasib perempuan zaman elit sekarang. nak nak yang nak dekat SPM dan baru2 nie, PMR. lupa kan lah etu seketika. sebab jodoh, rezeki, hidup, dan mati semua di tangan Tuhan. aku hanya mampu bersuara, dan suara nie jelas dari sudut Qalbu dan hati aku sendiri. renung2 kan dan selamat beramal -.-"

P/S : aku dah pandai berceramah. berdasar kan pengalaman aku . whahah