the best moment that i've never forget

di suatu malam yang agak2 okey lah. aku text muhammad akhtar time tu.

aku : hey..
akhtar : yea?
aku : esok stay mau tak?
akhtar : okey..

di pendek kan cerita. aku dah bwak dia sampai ke pintu gate B, then aku patah balik pergi PSS (library) buad kerja sekolah dengan dia.
sedangsedang syok buad modern math.

akhtar : *menyanyi
aku : *pandang jea dia (i know, he didnt recognise)
akhtar : herm. apa yang tiga benda yang kau nak cakap tuh?
aku : relaks. banyak lagi masa *sambil lihat jam di tangan
akhtar : bila? pukul empat?
aku : sabar.
Akhtar : menyanyi semula,

time tuh aku tengok makin perlahan dia menyanyi, dia nyanyi lagu kenangan terindah. tiba tiba aku ternampak sejernih aier mata jatuh dekat mata. stret dia tunduk dan sambung balik nyanyi lagu tuh.

aku keluar dari library dengan penuh tangisan sadis. aku tak pernah melihat orang begitu menyayangi aku sebegitu. aku kaget sangat mase tuh. terus aku naek ke tingkat atas untuk melepaskan semua nya.

*aku tamau cerita lagi. sebak aku dibuad nya.. :'(

yes, i'm crying.