3 in 1 story

hey wassap, miss me dear bloggie? hooo i miss you more lah. today? what is actually happen today. quite interesting lah, jalan jauh, penat, haha. aku rasa feeling aku berlainan harini. sangat berlainan.

esok sekolah, aku ingat tanak pergi, penat lah. asyik2 pandang akaun jea, naek muntah aku. tuh la, sape suro buad kerja last minute lagi, kan da serabut kepale. and aku ada belajar satu perkataan baru dari faezah 4 mutiara iaitu : BENAK? apa mksod benak tu? hahah. it means tht a human who fed up and malas nak fikir panjang sebab dah terlalu serabut kepala beliau. :D

piya ajak pergi open house rumah dia. rumah dia kalau sebelah rumah aku, aku dah gerenti pergi. ni tidak, rumah dia dekat bertam jaya, penat walaupun naik basikal. sedihnya. yanie pun ajak pergi mahkota de parade dengan bf terchenta dia. aku ta dapat nak bagi kata ptus sebab memang aku tak boleh. sorry ya sayang.

hari ni aku bagi akhtar baju aku yang malam tadi aku pakai, katanya nak lepas rindu, kau lepaskan lah rindu kau tuh dekat baju busuk tu he? angau la kau. tampar kang . ahahha. (ganas aku xD) mesti aku rindu kau nanti. cayalahh. da lah tadi aku tersalah jalan, mabuk sebab kau lah kot. haiyaaa. bikin semak otak.

*bosan. offline. :)