setelah sekian lama

tade kena mengena dengan aku yea. aku waras lagi

setelah sekian lama. hahha. hebad statement aku kat atas nei. hari nei aku rasa memang aku jatuh plus tersungkur sekali. berdarah jangan cakap lah. segala galanya koyak. doktor pun susah nak jahit balik luka aku nie. perut aku hari nie aku seksa cukup cukup. aku bagi penuh kan yang selamanie aku jaga dengan baik. pi mampoih sama diet. fikir aku nak diet diet nei?

Tips * kalau tension + frust menonggeng
jawapan dia

MAKAN

tapela. aku kuad. aku tau aku kena kuad. cinta agung aku hanya Di Atas tu. aku dah janji nak berubah. insyaAllah aku akan berubah. hari nie jea aku menangis. esok insyaAllah, akan menangis lagi. menangis kegembiraan.

aku yakin, Tuhan memberi segala dugaan untuk menghapus dosa dosa yang telah aku lakukan. Dan aku yakin, Tuhan akan memberi ganjaran yang setimpal. alhamdulillah.