hey peeps


Sebelum




Semasa




Selepas


peeps, mana lagi lagi lawa? choose lah.

haha. berkenaan dengan operation. tade lah teruk sangat. at first memang takut gila gila sampai nak terkencing dekat situ. mengigil jangan cakap lah. lepas dia orang da bius aku. aku pun mati bernafas. kalau cara yang aku tngok masa dia buad operation tu. agak ngeri lah jugak kan.

"it's that my nose?"

tuh yang mampu aku ungkap. haha. tapi alhamdulillah. semua berjalan lancar. mak aku memang dah larang aku berlari2 nei. dalam rumah pun kena pakai mask. keluar?? jauh sekali. haha. tape la. dugaan. aku sabar jea. anyway, aku bersyukur sebab kemungkinan kanser tu.. tade. aku bersyukur sangat sebab dapat lagi menikmati kehidupan di dunia tanpa melupakan akhirat kelak. thanks kat family yang banyak support aku. aku tak dapat nak balas baik budi dia orang. and kat beloved banyak bagi dorongan kat aku. thanks a lot. besties aku. kawan - kawan. thanks weyh. i love you guys. eventhough kau orang tak sempat jenguk aku. tak kesah lah weh. ape yang harapkan kat kau orang. support aku dari belakang and doa yang terbaik utk kita semua. insyaAllah, Tuhan balas baik budi kau orang.

endo.