cemburu?

salam ukhwah, salam satu malaysia.

kau rasa statement kat atas tu hebad tak? bagi aku ianya perkataan biasa. cemburu?
banyak benda au cemburu with (apa ayat aku nie ==)
antara yang aku rasa aku nak cerita hari nie lah kan is..

BLOG
-> ha' elah, aku ingat apa lah tadi.

blabla. suka hati aku lah. aku tngok blog orang sikit main lawa da bomb da bomb lagi. siap ada glitter sana sini, pink jangan cakap lah. memang wajib ada kan? tulisan gerak sana sini. gambar kau orang yang perempuan yang cun lencun tu. bukan main lagi celik IT. aku ni? apa lah sangat.

contoh blog yang aku tergugat bila tngok lah eh.


bila aku refresh balik kan kenangan lama. form 3 masa tu. dia cakap pasal tagged. pasal tuh ini. dia kata dia tak pandai bab2 nie. at first aku jadi bangga lah sebab aku tau akujea yang ada myspace, friendster, blog, yahoo mail and so on.
then aku kenal kan lah dia dengan benda2 alah nie.

last2, sape yang ajar sape??


smart bukan?*

haha. babe, wa tabik lu kod. aku dah tak berapa giat benda benda nie dah. aku rabun IT dah. haiz. tah2 aku dah takan pandang benda nie. haha. getting bored act. maybe atas dasar kesibukan belajar, sampai lupa benda alah nie. lepas SPM mybe giat balik lah kod. sebab dak bak pun dah tak habes2 tanya pasal fb dia. xD
ta kesah lah pun.
*layan playlist blog yanie :P
aku nak macam kau punya blog bolehhh???
-> aku dah buad kau nya blog, yang kau pergi kitai pepehal?
okay aku salah :((
menyesal aku g tukau2 bloggie neh. haha

p/s : haha. i know that you'd change a lot. But as long as you didn't change your feelings at me. memadai suda :)) iloveyoukawansampaisyurga. amin.

bye.