i miss you dear bloggie...

today, i woke up and i smile with tears. aku lihat handphone, ohh ada message. abang yang bagi rupa nya. dia cakap

abang faham eyqa, sebab abang pun rasa sunyi sangat2. huhu.

aku tersenyum. susah untuk cari orang yang faham perasaan aku yang kadang nya bercelaru.

dah pukul 6.02. bergegas aku mandi. tiba2 aku merasakan otak aku berfikir dengan laju nya. lagi laju dari wifi dekat rumah aku. macam2 aku fikir. sampai ada idea nak tulis dekat blog. tapi last last aku pandang new post nie? aku blur dah. biasa lah tu. -.-"

pagi tadi aku nampak anil. aku rindu dia. 2 hari cuti tak nampak dia memang boleh bikin tidak waras. hubungan aku dengan diaa makin baik. toleransi makin kukuh. aku sayang kau, sumpah. *dabik dada.

dia tak pakai spek tadi. muka dia paling hensem lah kalau tak pakai spec. haha, what a coincidence. aku mulai rindu dia. :)
tadi exam, Prinsip Perakaunan. macam holahola jea. aku jawab dengan begitu tenang sebab aku dah revise banyak kali. sampai satu soalan nie aku tersenyum, hampir tergelak bercampur menjerit pun ada.
*sila rujuk kertas JPM Prinsip Perakaunan soalan 38.

->i miss you pa. really. :)