heartache plus headache

what a horrible life isnt it? life isnt worth without colours. fcuk. i hate dis life. totally different, rasa ganjil gila. aku makin pelik. aku mahu berubah. menjadi kanak - kanak riang seperti sediakala. tapi sekarang orang cakap aku lebih matang, dari segi suara, attitude, dll.

i want my life's back please?

i want the old me again please?

i want it, please, i want it!

act aku nak orang sekeliling aku ni happy kan aku, bukannya beri tekanan pada aku. hehhh, aku tak mintak bannyak pun, sekadar iphon4 tuh pun aku tak palau, aku just mintak supra dengan sedikit kebahagiaan jea pun, bukan banyak kan? tuh pun tanak bagi. pelik aku lah.

semalam yanie nanges gila gila. aku tau, eventhough dia cakap yang konon nya dia ta menanges, but i'm sure of it yang dia menanges. deep inside her heart. dia always kena dek buatan orang, a.k.a orang yang dia sayang. aku urang paham dengan tindakan mereka. kenapa dia suka buad hati perempuan macam tuh? kenapa why asal? or que pasa? kalau aku list kan sorang2 pun, mesti merah yang d highlight kan oleh yanie, aku kurang pasti lah. kalau kau sjea nak buad dia sakit, kau memang kena PSP aku. Penampar Secara Percuma. kau orang takde rasa bersalah ke? dengan perbuatan sebegitu. at first ayat bukan main maniss. kalah gulagula, bila dah lama2, kau orang buad lah hal. cakap alasan yang tak munaSARAWAK. jari tengah btul lah. kalau kau rasa kau bagus, tak perlu lah sakit kan hati beebo aku. its not worth at all. bodoh, lelaki semua prejudis. -.-"

*lagi lama aku tulis, lagi teruk sampai aku pun akan terkeluar tekak. -.-"