Qaila Fyqata


today? today is the perfect day in my life. aku rasa dunia ni aku yang punya. and aku rasa diri aku matured. haha. entahlah apsal. harini aku meren dekk sama mohammad akhtar dekat library. memang best sebab cikgu meeting time tu. what a coincidence. banyak gila kebetulan harini . aku bahagia sekarang. terlalu bahagia. aku dah janji dengan dia. aku dah janji. aku tanak tinggalkan dia lagi. insyAllah :')

aku baru sedar bahwa kawan atau sahabat itu harus memilih dengan tepat. tah la, aku rasa macam dah tade hala tuju, dunia sekarang macam disaster, bukan macam, tapi dah memang tepat. tadi aku dengar ustazah cakap pasal kiamat. kiamat nanti manusia akan di bangkitkan dari kubur, dashyat betul. takut pulak aku.

aku lapar, aku tatau nak buat hape. macam siot jea. aku tengah tengok cerita cinta kirana, dia dah tahu yang dia galang (macam babi jea cerita -.-") hebad direktor dia. tah macam mana dia boleh buat cerita macam tu .

*lapar. nak makan. tuh jea

-akhir kata : aku chenta akhtar selamanya <3